Instagram دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge

دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge
www.nbadownload.com 
قالب وبلاگ

اخبار و اتفاقات ليگ بسکتبال ایران در تاریخ 21 فروردین

صعود تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به نیمه‌نهایی لیگ برتر

تیم پتروشیمی بندر امام در دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور در سالن اندیشه شهرک بعثت از دیگر همشهری خود صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر پذیرایی کرد.

در این دیدار که به قضاوت رضا جوادی به عنوان سرداور، رضا آذرافزا به عنوان داور اول و محمدرضا صالحیان به عنوان داور دوم برگزار شد، پنج بازیکن آغازکننده برای تیم پتروشیمی بندر امام را مهدی کامرانی، بهنام یخچالی، حامد آفاق (کاپیتان)، مهدی اسماعیلی و ارسلان کاظمی تشکیل می‌دادند و در آن سوی میدان هم، امیر امینی، علی اموری‌نژاد، یونس لاله‌زاده، امید امراللهی و محمدرضا درگی پنج بازیکنی بودند که مسابقه را برای تیم صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر آغاز کردند.
در این مسابقه، تیم پتروشیمی بندر امام در کوارتر نخست مقتدرانه ظاهر شد، اختلاف امتیاز را به عدد 20 رساند و نتیجه این کوارتر را 33 بر 13 به سود خود رقم زد.

اما در کوارتر دوم شاگردان مهران حاتمی فشار زیادی به خود وارد نکردند و نتیجه این کوارتر را 21 بر 19 واگذار کردند تا نیمه نخست 52 بر 34 به سود تیم پتروشیمی بندر امام خاتمه پیدا کند.

اما در نیمه دوم و کوارتر سوم این دیدار مردان حاتمی بازهم بازی مقتدرانه خود را به رخ بازیکنان تیم حریف کشیدند و نتیجه این کوارتر را 27 بر 15 رقم زدند تا نتیجه 79 بر 49 به سود بندر امامی‌ها شود.

در کوارتر پایانی این مسابقه نیز بازیکنان تیم پتروش ادامه مطلب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اتفاقات روز NBA٬ اتفاقات روز بسکتبال٬ اتفاقات روز بسکتبال NBA٬ اتفاقات روز بسکتبال ایران٬ اتفاقات روز لیگ برتر٬ اتفاقات روز لیگ برتر ایران٬ اتفاقات روز لیگ برتر بسکتبال٬ اخبار بسکتبال ایران٬ اخبار بسکتبال جهان٬ اخبار بسکتبال در تاریخ٬ اخبار روز بسکتبال٬ اخبار و اتفاقات ليگ بسکتبال٬ اخبار ورزشی٬ خبرهای روز بسکتبال ایران,
[ جمعه 22 فروردين 1393 ] [ 15:20 ] [ funnyghost7 ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

دانلود تمام بازی های بسکتبال لیگ اروپا و لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا و دانشگاه های آمریکا
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge و آدرس nbadownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسفند 1392 بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 383
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1